Gegužės 7 dieną įvyko nuotolinis rajono pradinių klasių mokytojų metodinis užsiėmimas. Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Daiva Krikštulienė pasidalino projekto „Tūkstantmečio mokyklos I“ stažuotės „Mokinių matematikos ir gamtos mokslų pasiekimų gerinimo būdai bei metodai (STEAM). Lenkijos patirtis“ įspūdžiais ir įžvalgomis apie lenkų švietimo sistemą. Mokytoja kalbėjo apie aplankytas mokyklas, stebėtas pamokas, STEAM ir kitų aktyviųjų mokymosi metodų taikymą pamokose. Stažuotės metu buvo pakankamai laiko skirta susipažinimui su Liublino miesto kultūriniais objektais ir istorija. Ji pasidžiaugė, kad stažuotė buvo įdomi ir turininga, o įgytą patirtį panaudos savame darbe.
Metodinę priemonę „Ypatingos pamokos“ pristatė pradinių klasių mokytoja metodininkė Roma Bagdonienė. Pirmiausia ji supažindino su „Vedlių“ programa. Informatika atkeliavo į pradinį ugdymą, o „Vedliai“ padeda jai pasiruošti.Vedlių programa atitinka bendrojo ugdymo programą – tai reiškia lengvą įgytų žinių ir turinio integraciją į pamokas. Tai mokymosi programa kūrybiškai integruojanti informatiką pamokose, pateikta paprastai naudojamoje mokymosi platformoje. Mokytoja pasidalino patirtimi, kaip ji naudojasi šia programa pamokų metu, pristatė sukurtą pateiktį su pavyzdžiais ir nuorodomis ypatingų pamokų ,,Įsidėmėtinos dienos“. Šia metodine priemone pasidalino su kolegėmis – pradinių klasių mokytojomis.
Ignalinos rajono Vidiškių gimnazijos pradinių klasių mokytojos metodininkės Ilona Pakalkienė, Diana Kindurienė skaitė pranešimą apie vertinimo, įsivertinimo ir refleksijos svarbą pamokose. Mokytojos kalbėjo apie tai, kad refleksija ir įsivertinimas yra svarbios mokymosi dalys, kurios padeda peržiūrėti išmokimo, ugdymosi metodų taikymo efektyvumą. Iš mokinių refleksijų galime suprasti, kas iš tikro veikia ir yra naudinga. Įsivertinimo formos gali būti skirtingos, svarbiausia, kad jos būtų priimtinos ir mokytojams, ir mokiniams. Mokytojos kalbėdamos apie vertinimą, įsivertimą ir refleksiją pateikė daug pavyzdžių, kuriais galės pasinaudoti ir kitų mokyklų kolegos. Pranešimo pateiktyje mokytojos pristatė išbandytus įsivertinimo metodus ,,Vertinimo rubrika“, ,,Laiptai“, ,,Trys pieštukai“, ,,Keturi kampai“, ,,Savarankiško darbo kortelės“ . Mokytojos paragino koleges išbandyti šiuos įsivertinimo metodus pamokų metu.
Vidiškių gimnazijos mokytoja Elena Abeciūnienė aptarė rajoninio kūrybinių darbų konkurso „Pavasario pranašai“ rezultatus.
Užsėmimo pabaigoje aptartos birželio mėnesyje vyksiančios veiklos.