Balandžio 30 d. Vidiškių gimnazijos mokytojos Laimutė Šimonienė ir Liudmila Spornaja I klasėje vedė atvirą integruotą biologijos, chemijos ir matematikos pamoką „Ar tikrai spanguolė rūgšti?“. Mokiniai, bendradarbiaudami komandoje, pasinaudodami turimomis žiniomis apie erdvinių kūnų tūrio apskaičiavimą ir apie rūgštinės terpės nustatymą, sprendė užduotis, modeliavo sveikos mitybos piramidę ir įtvirtino žinias apie sveiką gyvenseną. Atlikę visas užduotis, paragavę spanguolių ir su jomis pagamintų patiekalų devintokai galėjo vienbalsiai atsakyti į pamokos temos klausimą „Ar tikrai spanguolė rūgšti?“– taip, spanguolė tikrai rūgšti.
Gegužės 6 d. šios gimnazijos mokytojai Gintaras Gruodis ir Dainius Vaitkevičius II klasėje vedė atvirą integruotą fizinio ugdymo ir matematikos pamoką. Mokytojams paskelbus pamokos temą, tikslą ir uždavinius mokiniai, atlikę apšilimą, buvo suskirstyti į komandas. Fizinio ugdymo užduotys tokios kaip bėgimas, estafetė, baudų mėtymas į krepšį puikiai derėjo su matematinėmis užduotimis – uždavinių sprendimu, tinklinio ir krepšinio aikštelių dydžio matavimu ir kt. Kiekvienos komandos užduotis buvo sportuojant ir sprendžiant užduotis jas atlikti kuo greičiau, teisingai ir pelnyti kuo daugiau taškų. Pamokos pabaigoje mokiniai reflektavo atsakydami į mokytojų užduodamus klausimus: ar sportas padeda matematikos uždavinių sprendimui, kas pavyko, o kam dar norėtų skirti daugiau dėmesio? Paklausti ar pamoka patiko, ar dar norėtų tokių pamokų, mokiniai atsakė, kad pamoka patiko ir tokių pamokų norėtų daugiau.
Ačiū mokytojams Laimutei, Liudmilai, Gintarui ir Dainiui už dalijimąsi savo patirtimi.