Birželio 16 dieną įvyko užsienio kalbų mokytojų metodinis užsiėmimas, kurio metu metodinio būrelio pirmininkė Jurgita Raketienė pristatė metodinės veiklos ataskaitą už 2024 – 2025 m. m. Visos suplanuotos veiklos buvo sėkmingai įgyvendintos, mokytojai džiaugėsi, kad per šiuos mokslo metus vyko naudingi seminarai, renginiai bei 5 atviros pamokos. Kiekvienas atvirų pamokų stebėtojas turėjo ką „parsinešti“ į savo kasdieninę darbo rutiną.
Vokiečių kalbos mokytoja metodininkė Asta Urbanaitė pristatė savo parengtą vokiečių k. metodinę priemonę „Nach dem Weg fragen“ (Ig klasė). Ši priemonė ugdo pažinimo, komunikavimo, kultūrinę, socialinę ir emocinę kompetenciją.
Žinios, patirtys ir įkvėpimas — tuo gyvena mokytojai, grįžę iš stažuočių. Anglų k. mokytoja metodininkė Dovilė Rakštelienė pasidalijo gerąja patirtimi iš stažuotės Prancūzijoje. Stažuotės dalyviai Paryžiuje turėjo unikalią galimybę susipažinti su alternatyviomis ugdymo metodikomis bei pasisemti idėjų. Didelis dėmesys buvo skirtas socialinėms, emocinėms ir kultūrinėms kompetencijoms. Mokytojai susipažino su įvairaus lygio švietimo sistemos dalyviais lankydami mokyklas, meno ir kultūros įstaigas, Lietuvos ambasadą Paryžiuje, Europos namus. Kiekvienas stažuotės dalyvis grįžo su įkvėpimu kurti, pastebėti ir ieškoti.
Užsienio kalbų mokytojos Asta Urbanaitė ir Jurgita Raketienė taip pat dalyvavo TŪM projekto stažuotėje (vasario 24 – kovo 1 d.) „Įtraukaus darbo metodai Danijos švietimo sistemoje“. Stažuotės programa buvo skirta susipažinti su Danijos švietimo sistema ir ugdymo modeliais, ypatingą dėmesį skiriant įtraukiajam ugdymui. Mokytojai lankėsi įvairiose ugdymo įstaigose – nuo alternatyvių privačių mokyklų iki specializuotų švietimo centrų, dirbančių su mokiniais, turinčiais mokymosi sunkumų. Stažuotės metu dalyviai susitiko su mokytojais, administracijos darbuotojais ir švietimo ekspertais, kurie pasidalijo savo patirtimi bei įžvalgomis apie ugdymo proceso organizavimą ir metodus. Po sklaidos ir aptartų atvirų pamokų, kalbų mokytojai diskutavo kitais aktualiais klausimais.