Balandžio 18 dieną įvyko socialinių pedagogų metodinis užsiėmimas, kurio metu tarnybos metodininkė Anastasija Martynova pristatė ERASMUS+ projekto metu sukurtą metodologiją „Migrantų integracija ir socializacija švietime“, skirtą formaliajam ir neformaliajam ugdymui. Pagrindinis metodologijos tikslas yra užtikrinti visų iš užsienio atvykusių vaikų ir jaunuolių sėkmingą integraciją, įgalinimą ir įtrauktį sprendžiant kasdienybėje kylančius iššūkius ir klausimus dėl kalbos nemokėjimo. Metodininkė pristatė metodus, žaidimus ir kitas veiklas, kurios sustiprina žinias apie imigrantų integraciją ir socializaciją švietime. Išsamesnę informaciją apie šią metodologiją galima rasti IRŠPT tinklapyje.
Metodinio būrelio pirmininkė Stasytė Baranauskienė pristatė programą „Pozityvus auklėjimas kiekvieną dieną“. Trys pagrindiniai dalykai, kuriais remiasi ši programa yra ilgalaikiai tyrimai apie vaiko vystymąsi ir efektyvią tėvystę bei pagrindiniai vaiko teisių principai. Ši programa yra pritaikyta skirtingo raštingumo ir skirtingus socialinius įgūdžius turintiems tėvams be to, ta pati programa yra tinkama skirtingo amžiaus vaikus auginantiems tėvams. Lietuvoje programa įgyvendinama apmokant programos mokytojus, kurie pozityvios tėvystės idėjas skleis pirmiausia tarp „Gelbėkit vaikus“ vaikų dienos centrus lankančių vaikų tėvų, o vėliau ir dar plačiau – savo miestų bei miestelių savivaldybių tėvų, auginančių vaikus, tarpe.
Metodinio užsiėmimo metu socialiniai pedagogai aptarė jų darbe pasitaikančias sudėtingesnes situacijas ir diskutavo kitais aktualiais klausimais.