Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba

Socialinių pedagogų metodiniame užsiėmime

Posted 2025.03.24

    Kovo 18 dieną rajono socialinių pedagogų metodiniame užsiėmime Stasytė Baranauskienė pateikė socialinių pedagogų išsakytus klausimus ir situacijas, kurios buvo aptartos su psichologu: kaip bendrauti, motyvuoti, drausminti mokinį, kuriam nustatytas prieštaraujančio neklusnumo sutrikimas? Kaip motyvuoti ir drausminti mokinius, turinčius elgesio ir (ar) emocijų sutrikimus? Kaip bendrauti su tėvais, kurie laikosi vienintelės pozicijos: „noriu, kad mano vaikas būtų teisus“? ir kt. Užsiėmime dalyvavęs psichologas Aleksandras Anikinas pateikė rekomendacijas kaip kurti aiškias ir nuoseklias taisykles bei ribas; taikyti teigiamo pastiprinimo metodus (skatinti norimą elgesį, o ne bausti už nepageidaujamą); nustatyti asmenines ribas ir laiko limitus problemų sprendimui, užtikrinti nuolatinį bendradarbiavimą ir dalijimąsi informacija su tėvais bei mokiniu ir kt. Vėliau metodinio būrelio pirmininkė S. Baranauskienė kalbėjo apie TŪM I projekto stažuotę „Įtraukaus darbo metodai Danijos švietimo sistemoje“.Stažuotės programa buvo skirta susipažinti su Danijos švietimo sistema ir ugdymo modeliais, ypatingą dėmesį skiriant įtraukiajam ugdymui. Daug dėmesio buvo skirta „Boserup“ organizacijai, kurios mokytojai, kurdami stiprią bendruomenę, padeda į mokyklas sugrįžti mokiniams, nedalyvavusiems ugdymo procese. Šioje organizacijoje taikomos įvairios patyriminės veiklos: judėjimas, buvimas gamtoje, bendravimas su gyvūnais ir kitos. Visose aplankytose mokyklose išskirtinis dėmesys skiriamas tolerancijai, komandiniam darbui, judesiui, ekologijai, ryšiui su gamta ir pozityvios mokymosi aplinkos kūrimui. Susitikimas su švietimo ekspertu Søren Thorborg suteikė gilesnį supratimą apie Danijos mokyklų administravimo modelius ir lyderystės vaidmenį švietimo sistemoje.

    Tikime, kad psichologo patarimai ir stažuotės patirtys paįvairins mūsų socialinių pedagogų darbą.

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?