Ignalinos gimnazijoje kovo 5 d. vyko seminaras „Praktinės veiklos įtaka žinių gilinimui“.
Pastaraisiais metais daug dėmesio skiriama mokinio praktinei veiklai, todėl kiekvienas mokytojas stengiasi sudaryti sau ir savo mokiniams kuo geresnes darbo sąlygas ir diegti tyrinėjimu grindžiamą mokymą. Laboratorijų kūrimas mokyklose – tai puiki galimybė tyrimams, situacijų analizei, problemų sprendimams, padeda nuo mokymo pereiti prie mokymosi, gamtos mokslus daro patrauklius, o praktikos darbai – tai kelias į brandos darbą. Brandos darbo rengimo procese išskirtinos kelios pažintinio proceso fazės: dėmesys ir susitelkimas, motyvacija, problemos suvokimas, informacijos pateikimas ir jos apdorojimas, informacijos išsaugojimas ir jos panaudojimas, individualios patirties įgijimas. Visa tai veda į sėkmę ir pažangą.
Seminare „Praktinės veiklos įtaka žinių gilinimui“, kurį vedė Ignalinos gimnazijos mokytojos metodininkės Judita Motiejonienė ir Danguolė Paukštienė, buvo nagrinėjamigamtos mokslų laboratorijos įrengimo teoriniai ir praktiniai aspektai, analizuojamos darbo gamtos mokslų laboratorijoje organizavimo ir praktinės veiklos išplėtimo galimybės, pademonstruotos ilgai trunkančių praktikos darbų atlikimo galimybės, akcentuota, kad praktikos darbas – tai kelias į brandos darbą.