2015 m. rugsėjo mėn. į rajono metodinius užsiėmimus rinkosi dailės, dorinio ugdymo, informacinių technologijų, lietuvių kalbos, istorijos, matematikos, pradinių klasių, kūno kultūros, geografijos, technologijų mokytojai, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, logopedai, specialieji pedagogai, pavaduotojai ugdymui. Užsiėmimų metu buvo perteikta medžiaga iš Ugdymo plėtotės centre vykusių metodinių dienų „Mokinių mokymo(si) gerinimas: ką galime padaryti“. Mokytojai gilinosi į mokinių mokymosi gerinimo temą, į ką labiausiai kreipti dėmesį. Kalbėjo apie tai, kad turėtų laikytis ilgalaikio požiūrio - nuostatos, jog ugdo ne mokyklai, o gyvenimui, lavina gebėjimus, kurių taikymas labai svarbus ir po 10 ir po 25 metų. Svarbu mokytojams nenustoti mokytis patiems, aktyviai dalytis gerąja darbo patirtimi. Vienas iš prioritetų - mokymo(si) dermės stiprinimas tarp pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo pakopų.
Užsiėmimo metu pasidalinta informacija iš respublikinių seminarų, buvo analizuota būrelių veikla 2014-2015 m.m., numatytos kryptys ir prioritetai naujiems 2015-2016 m.m.