Pradinių klasių mokytojų metodiniame užsiėmime pristatyti ir aptarti ilgalaikiai projektai: „Augu su knyga“ (1 kl.), „Duona ne vėju ateina“ (2 kl.) – Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazija; „Žymūs ryčiausio krašto žmonės“ II dalis – Didžiasalio „Ryto“gimnazijos 1–4 kl. Mokytojos supažindino su projektų tikslais ir uždaviniais, papasakojo apie vykdytas veiklas. Jos teigė, kad dalyvavimas šiuose projektuose paskatino mokinius domėtis knygomis, pagerino skaitymo įgūdžius, mokiniai mokėsi gerbti ir tausoti duoną, susipažino su savo krašto žymiais žmonėmis, dalyvavo atminimo pamokose.
Užsiėmimo metu skaityti pranešimai: „Bendradarbiavimo galia pradiniame ugdyme“ (D. Vilčinskienė, D. Marcinauskienė), „Atnaujintų programų atskiri aspektai“ (J. Šuminaitė), „Metodinės priemonės pamokų paįvairinimui“ (R. Jeremejeva), „Maži milžinai – pirmokų didžioji kelionė į žinių pasaulį“ (I. Šuminienė).
Eglė Žemaitienė pasidalijo patirtimi iš TŪM I projekto programos stažuotės „Prancūzijos paveldo įtaka tobulinant kultūrinę, meninę ir socialinę kompetencijas įvairių dalykų pamokose“. Stažuotės metu mokytoja lankėsi įvairiose edukacinėse įstaigose – tai Jean Charcot koledže ir „La Source“ privačioje mokykloje Meudone, dalyvavo paskaitose apie Prancūzijos švietimo sistemą, klausėsi pranešimų apie filosofijos dirbtuves, meninį ugdymą ir socialinės įtraukties sprendimus mokyklose.
Rajono pradinių klasių mokytojų būrelio pirmininkė Diana Kindurienė supažindino su metodinės veiklos ataskaita už 2024 – 2025 mokslo metus. Vyko 7 posėdžiai, skaityta 16 pranešimų, aptarti 3 ilgalaikiai projektai, stebėta 1 atvira pamoka, dalintasi patirtimi iš 3 stažuočių (iš Latvijos-Estijos, Danijos ir Prancūzijos), dalyvauta konferencijoje, buvo skatinamas metodinis ir dalykinis mokytojų bendradarbiavimas, skleidžiamos pedagoginės bei metodinės naujovės pagal „Tūkstantmečio mokykla I“ prioritetus, rajono mokytojai dalinosi gerąja pedagogine patirtimi. Visa tai padėjo gerinti ugdymo kokybę.