Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba

Nauji nariai „Tarnybos“ kolektyve

Posted 2021.05.18

Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba (toliau - IRŠPT) ir džiaugiasi  Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) iniciatyva, pasirašiusi susitarimą pagal projektą „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra“ ir užbaigta pirmuoju etapu, kai vykdomos darbo vietos buvo užbaigtos IRŠPT socialinėms pedagoginėms.

Pagalbos specialistai įdarbinti Ignalinoje. Nurodytas sritis - „pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams (SUP)“. Tikslas - plėtoti specialiosios, specialiosios pedagoginės ir socialinės pedagoginės pagalbos sakymą. Aptartos specialiosios darbo funkcijos, suteikiančios darbo vietą bei priemones. Pokyčių vykdymo įtraukimas į jį reikalauja naujo požiūrio, žinių, nuolatinio tobulėjimo, kūrybiškumo, kiekvienam vaikui pagal jo poreikius ir galimybes.

Į socialinę pedagogę Ramunę Kliaugienę kviečiami reikalauti:

• Vaikai, moksleiviai, paaugliai bei jaunuoliai, skiriami pagerinti savo santykius su juos supančiomis žmonėmis, turintys mokymosi ar kitų sunkumų, kurie jiems vieni nėra pajėgūs išspręsti;       

• Tėvai (globėjai, rūpintojai), susiduriantys su vaikų auklėjimo sunkumais, veiksmingais bendravimo ir bendradarbiavimo su savo vaikais, pedagogais ir kitais specialistais;

• Pedagogai, norintys efektyviau bendradarbiauti su šeimomis, sprendžiant socialines pedagogines vaiko problemas ir drauge ieškant optimalių išeičių iš susidariusių probleminių situacijų.

 

Prie IRŠPT kolektyvo prisijungė ir socialinė pedagogė Jurgita Kolomijec.

Socialinės pedagoginės pagrindinės veiklos tikslas - rūpintis mokinių socialine gerove, bendradarbiaujant su mokinių tėvais, mokyklų bendruomenės nariais, teikti socialinę pedagoginę pagalbą, siekti mokinių ugdymo (-si) sėkmės ir asmenybės augimo.

Į socialinę pedagogę gali kreiptis vaikai ir moksleiviai, jų tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai:

  • jei vaikas turi emocinių, bendravimo, elgesio, mokyklos lankomumo problemų ar mokymosi sunkumų;
  • jei vaikas turi bendravimo su bendraisiais ar mokytojais sunkumais;
  •  jei vaikas patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje;
  • jei vaikas atitinkamai elgiasi;
  • jei vaikas nori dalyvauti prevenciniuose, pozityvios socializacijos renginiuose ir akcijose.

„Veiklos formos“:

  •  individualus darbas su mokiniais, tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklos pedagogais ir kitomis mokyklomis dirbančiais specialistais;
  •  grupinis ir komandinis darbas;
  • prevencinė, projektinė, šviečiamoji veikla;
  • tarpinstitucinis bendradarbiavimas.

 

Netrukus vyks nauji užsiėmimai

Nuo š. m. birželio mėn. vaikai ir paaugliai kviečiami į grupinius užsiėmimus, kurių tikslas - ugdyti vaikų socialinius, emocinius ir sveikus gyvensenos įgūdžius.

Rugsėjo mėn. autobusų pradėta įgyvendinti ugdomojo tėvų ir vaikų konsultavimo programa „Vesk savo vaiką į sėkmę“, kuria autobusą padėti tėvams, ugdančių vaikus, turimų mokymosi, aktyvumo ir problemų sutrikimų “. Ši programa skirta tėvams naujai pažvelgti į savo vaiką ir jo poreikius, įgyti naujų apžvalgos, susiformuoti autentiškų sąveikos su vaiku būdais, o taip pat sudaryti vietos tėvams ir vaikams patarti tarpusavio sąveikos jėgą, pajusti artimą ryšį.

 

Geriausias sprendimo sprendimo būdas - bendravimas

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?