Gegužės 17 d. vyko lietuvių kalbos mokytojų metodinis užsiėmimas, kurio metu mokytoja Sandra Šilienė skaitė pranešimą ir pristatė pateiktį „Vizualinio mąstymo strategijų metodas“. Mokytoja supažindino kolegas su vizualinio mąstymo strategija, apžvelgė tris metodo pagrindo atviruosius klausimus, diskusijos taisykles ir diskusijos palengvinimo būdus. Pateikė rašymo / aprašymo ir naudotų paveikslų pavyzdžius, vizualinio mąstymo strategijų pamokos eigos pavyzdį.
Mokytojos taip pat aptarė šiuo metu aktualią temą – PUPP vertinimą. Mokytoja metodininkė Jurgita Trapikienė ir mokytoja metodininkė Audronė Trapikienė pristatė bendrą informaciją apie lietuvių kalbos ir literatūros PUPP užduočių vertinimo standartizavimą, atkreipė susitikimo dalyvių dėmesį į vertinimo normų pokyčius. Buvo nutarta, kad kitą savaitę vyks dar vienas susitikimas, kurio metu bus aptariami vertinant PUPP mokinių darbus iškilę klausimai.