Nuo 2022–2023 mokslo metų pradžios pradedama įgyvendinti atnaujinta Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa, kuri orientuota į vaikų kompetencijų ugdymą. Atnaujinus ugdymo turinį, pateikiama daug naujos informacijos, metodinių rekomendacijų. Pedagogams labai svarbu susisteminti naują informaciją ir sėkmingai startuoti su naujomis programomis. Siekiant padėti pedagogams sėkmingai praktikoje įgyvendinti Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, balandžio 10 dieną Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykloje vyko seminaras „Kaip sėkmingai planuoti veiklas bei vertinti/fiksuoti pasiekimus pagal atnaujintą Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą. Seminarą vedė Biržų lopšelio-darželio „Genys“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja ekspertė Aušra Pliekaitienė.
Atnaujinus Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, daugelis pedagogų, nors ir išklausė nemažai mokymų nuotoliniu būdu, pasigenda aiškumo, konkretumo bei praktinių mokymų, kurių metu galėtų aktyviai įsitraukdami pagilinti planavimo bei vertinimo kompetenciją. Būtent „gyvas“ pedagogų keitimasis idėjomis, bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis, skatina ieškoti, gilintis ir praktikoje pritaikyti įgytas žinias. Šia kvalifikacijos tobulinimo programa siekiama praktiškai pristatyti veiklų planavimo, vaikų pasiekimų vertinimo patirties pavyzdžius ir paskatinti šiuo pavyzdžiu sekti kitų įstaigų kolegas. Seminaro metu daug dėmesio buvo skiriama gerosios praktikos pavyzdžių analizei, pedagoginės veiklos projektavimui, ugdymo praktikos tobulinimo sprendimų paieškai. Vyko praktinis užsiėmimas „IKT panaudojimas siekiant efektyvaus planavimo, veiklos organizavimo ir pasiekimų vertinimo.“
Seminaro dalyviai dėkingi lektorei už suteiktas praktines žinias, malonų bendravimą, komunikabilumą, gebėjimą dovanoti puikią nuotaiką.