Patarlėje sakoma: „Pasakyk man ir aš pamiršiu, parodyk man ir aš prisiminsiu, įtrauk mane ir aš suprasiu“. Šis posakis tiksliai atspindi Augmented progamėlės (AR) naudojimą ugdymo srityje. Mokinių gebėjimą atsiminti tai, ko jie išmoko, padidina AR sprendimų suteikiamas interaktyvumas ir įsitraukimas.
Kaip tai vyksta šiuolaikinėje užsienio kalbos pamokoje, ugdant kalbinius ir rašymo gebėjimus, pademonstravo Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos vokiečių kalbos mokytoja metodininkė Asta Urbanaitė. Ji kovo 13 d. vedė atvirą vokiečių kalbos pamoką „Engagement macht stark“ II klasės mokiniams. Pamoka vyko naudojant pažangią Augmented vizualizacijos programėlę, kurios pagalba mokiniai kartojo žodžius ir sudarė sakinius apie savanorystę. Augmented programėlė kartu su žemėlapiu pagaminti Goethe Institut užsakymu ir joje yra 12 temų, turinčių po 4-5 užduočių dalis. Dirbdami su šia programėle, mokiniai mokėsi savarankiškai ir savivaldžiai (galėjo patys nustatyti darbo tempą, pasirinkti užduotį, sustabdyti užduotį, ją pakartoti, atsukti atgal). Mokytojos veikla – kontroliuoti laiką, užduočių parinkimą temoms, patikrinti, kiek ir kaip mokiniai suprato / atliko užduotis. Naujausi vokiečių kalbos vadovėliai taip pat pritaikyti Augmented programėlėms. Mokiniai įvertino šią programėlę kaip pažangią, įdomią bei padedančią lengviau suprasti informaciją.