Įvairiausios technologijos aktyviai „dalyvauja“ ne tik buityje, bet ir tampa pagrindiniais darbo įrankiais. Mokytojų tikslas – vaikų technologinį smalsumą paversti kibirkštimi kūrybai ir įrankiu nuolatiniam mokymuisi.
Technologinis raštingumas yra XXI a. higiena ne tik vaikams, bet ir juos mokymosi procese lydintiems suaugusiems. Informacijos ir pasirinkimų gausoje, mokytojas tampa ne tik vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu, rytojaus technologijų kūrėjų vedliu.
Skaitmeninės technologijos mokyklose naudojamos dėmesį traukiančiais ir mokymąsi skatinančiais būdais. Todėl reikėtų skatinti inovacijas mokyklose, siekti visapusiškai išnaudoti skaitmeninių technologijų ir skaitmeninio turinio galimybes.
Sausio 27 dieną įvyko seminaras „Inovatyvios mokymo priemonės ir jų taikymas mokymo ir mokymosi kokybei gerinti“ Ignalinos rajono pradinio ugdymo mokytojams. Seminarą vedė Česlovo Kudabos progimnazijos pradinio ugdymo mokytojos metodininkės Romualda Bagdonienė ir Eglė Žemaitienė. Seminaro metu norėta padrąsinti mokytojus eksperimentuoti, kurti technologijas ir jas pritaikyti klasėje su vaikais; suprasti ir perprasti programavimo logiką; kurti virtualios realybės aplinkas ir atrasti jų galimybes.i Mokytojai mokėsi dirbti su Scratch – Masačiusetso Technologijų instituto Media Lab kurta platforma, aiškinosi, kaip kuriami virtualios realybės (VR) produktai, kaip tai veikia. Kūrė mokymo priemones programa H5P, interaktyvias dėliones svetainėje https://www.jigsawplanet.com/.
Seminaro dalyviai bendravo ir bendradarbiavo, keitėsi patirtimi, idėjomis bei informacija.