Kovo 21 d. Vidiškių gimnazijoje įvyko paskutinis ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „IT priemonių taikymo ypatumai pamokose, ugdant mokinių kūrybiškumą ir inovatyvumą“ užsiėmimas užsienio kalbų mokytojams.
Mokymų metu pedagogai trumpai pasidalino įžvalgomis, kaip sekėsi savo darbe taikyti pirmajame ir antrajame modulyje aptartus interaktyvius užduočių kūrimo įrankius (Wordwall, LearnningApps, Edpuzzle, Jigsawplanet, StoryJumper, Book creator, Padlet).
Trečiojo modulio mokymų metu, mokytojai mokėsi dirbti AnswerGarden, Baamboozle, Kahoot ir Genially įrankiais. Mokytojos Joana Garnevičienė ir Jurgita Raketienė pasidalino savo patirtimi, kaip rengti ir taikyti pamokose užduotis, parengtas būtent šiais įrankiais.
Pedagogai užsiėmimo metu buvo aktyvūs, noriai dalyvavo veiklose, uždavė klausimus, pasidalino mintimis ir idėjomis, kokiose srityse galėtų pritaikyti pademonstruotus įrankius.
Pasak ilgalaikės programos autorių Joanos Garnevičienės ir Jurgitos Raketienės, išmanieji įrenginiai žaidimo forma gali padėti ne tik greičiau suprasti naują temą, pvz.: išmokti daugybos lentelę ar žodyną, bet ir skatinti mokytis naujų dalykų. Tokių pamokų metu galime aplankyti virtualius muziejus Lietuvoje ir Europoje, žiūrėti įvairius vaizdo įrašus, nes tokie vaizdai, garsai tik sustiprina vaizduotę, skatina mąstymą, norą sužinoti daugiau ir ugdo kūrybiškumą.
Kompiuterinių technologijų taikymas pamokose suteikia galimybę vesti vaizdžias ir įsimintinas pamokas, leidžia mokymosi procesą paversti įdomiu ir dinamišku. Naudojant SMART lentas veiklos tampa gyvesnės, vaizdingesnės, žadina smalsumą ir kūrybiškumą.