Gruodžio mėnuo mūsų rajono mokyklose kasdien vis labiau prisipildo kalėdinėmis nuotaikomis ir šventiniu šurmuliu. Tačiau niekur nedingsta ir pagrindinės ugdymo proceso veiklos – pamokos.
Štai gruodžio 12 d. Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos 3 ir III klasėse vyko atvira anglų kalbos pamoka „Beveik pražiopsotos Kalėdos“, kurią vedė anglų kalbos mokytojos Daiva Cicėnienė ir Dovilė Rakštelienė. Visos veiklos buvo kruopščiai suplanuotos, įdomios, ugdančios visas kompetencijas. Pamoka patiko ir patiems dalyviams, ir ją stebėjusiems.
Vos dienai praėjus, gruodžio 14 d., tarp Ignalinos Česlovo Kudabos ir Vidiškių gimnazijų nusidriekė teletiltas „Weihnachten mit den Freuden“. Tokią naują netradicinės pamokos formą sugalvojo vokiečių kalbos mokytojos Asta Urbanaitė, Jolita Povilėnienė ir Jurgita Raketienė. Pamokoje 8 ir I klasių abiejų gimnazijų mokiniai, bendraudami vaizdo tiltu, panaudodami turimas vokiečių kalbos žinias, atlikę užduotis, praturtino žodyną Kalėdų tema ir išmoko daugiau nei dešimt naujų būdvardžių. Jei prieš pamoką mokytojos nerimavo, ar pavyks jų sumanymas, tai po pamokos visi supratome, kad viskas puikiai pavyko ir tai buvo žinutė, kad mokytis galima ir taip. Tinklaveika veikia!
Gruodžio 15 d. į atvirą gamtos mokslų pamoką „Virškinimo organų sistema. Praktikos darbas „Virškinimo sistemos organų modeliavimas“ 5 klasėje, kuri vyko Didžiasalio „Ryto“ gimnazijoje pakvietė mokytojas Kęstutis Vaitkevičius. Įdomiai pateikta teorinė medžiaga ir praktinės užduotys neleido nuobodžiauti nei vienam pamokoje dalyvavusiam penktokui. Mokiniai ne tik susipažino su virškinimo organų sistema, bet ir patys turėjo pagaminti virškinimo sistemos organų modelį. Pasitelkę savo matematinius, bendradarbiavimo, kūrybiškumo ir kitus reikiamus gebėjimus penktokai sukūrė puikius modelius, kurie pravers nagrinėjant virškinimo temą.
Gruodžio 18 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos IIa klasėje vyko atvira integruota chemijos ir IT pamoka „Halogenidai ir jų atpažinimas“. Pamoką vedė chemijos mokytoja Irma Rasikė ir informacinių technologijų mokytoja Danguolė Meldžiūnaitė. Jau nuo pat pirmųjų pamokos minučių mokiniai aktyviai įsitraukė į veiklas: turėjo įvardinti kokios medžiagos yra pateiktos petri lėkštelėse, kokias žino druskų rūšis. Mokiniai, pasinaudoję viena iš paieškos sistemų (variklių), turėjo pateikti 3–5 pavyzdžius, kur yra naudojama valgomoji druska. Dirbdami poromis, mokiniai atliko praktinį darbą, panaudodami chemines medžiagas atpažino
halogenidus. Darbo rezultatus pateikė teksto redaktoriaus programoje: nubraižė lentelę ir ją užpildė. Mokiniai patyrė sėkmę dirbdami grupėse, pagilino teorines ir praktines žinias apie halogenidus, patobulino skaitmeninę kompetenciją. Dėkojame mokytojoms už dalijimąsi gerąja patirtimi ir linkime sėkmės! Ši pamoka buvo naudinga tiek mokiniams, tiek mokytojams, stebėjusiems pamoką.
Dėkojame visiems mokytojams už puikias pamokas!