Vasario 21 d. įvyko dorinio ugdymo (tikybos ir etikos) mokytojų metodinis užsiėmimas. Jo metu aptartas etikos mokymas septintoje klasėje ir pristatyta metodinė priemonė – detalus etikos ciklo planas, kurį pristatė etikos mokytoja metodininkė Aušra Remeškevičienė. Ji supažindino kokius vadovėlius naudoja dirbdama 7 klasėse. Pagrindinis vadovėlis, į kurio temų ir problemų išskleidimą orientuojasi, yra Liutauro Degėsio ir Rasos Aškinytės „Etika 7-9“ klasėms, tačiau kasdieniame savo darbe mokytoja ruošdamasi konkrečios klasės etikos pamokoms, nesinaudoja vieninteliu vadovėliu. Kartais temas ir problemas „supina“ iš skirtinguose vadovėliuose ir metodinėje medžiagoje pateiktų mokomosios medžiagos dalių. Taip gaunamas naujas aspektas – konkrečiai temai pritaikyta mokomoji mozaika, kuri leidžia paįvairinti nagrinėjamą temą.
„Daugelio metų asmeninė praktinio darbo patirtis skirtingos sudėties ir gebėjimų klasėse, nuolatinė refleksija po sėkmingos ir nesėkmingos pamokos suformulavo tam tikras įžvalgas, kurias dėjau į metodinę priemonę, kaip detalųjį pamokų planą 7 klasei, kaip pagrindą dorinio ugdymo mokytojui kasdieniame darbe ruošiantis pamokoms, kuriomis ir noriu pasidalinti su kolegomis“- sakė mokytoja A. Remeškevičienė.
Apie aktyvius mokymo(si) metodus tikybos pamokose ir jų dermę kalbėjo tikybos Audronė Urbonienė. Taikant aktyviuosius mokymo ir mokymosi metodus, mokinys įtraukiamas įvairesnėmis bei subtilesnėmis formomis į ugdymosi veiklas. Aktyviųjų metodų taikymas bei dermė dorinio ugdymo pamokose padeda pasiekti puikių rezultatų. Mokytojas, pažindamas ir įvertindamas ugdymosi situaciją, parenka tinkamiausius metodus. Turėtų būti taikomi įvairūs metodai, nes ir mokinių ugdymosi stiliai pakankamai skirtingi. Netinkamų metodų nėra, tačiau yra skirtingos situacijos bei skirtingi ugdymo dalykai bei mokinių pamėgti metodai.