Birželio 23 dieną įvyko paskutinis šių mokslo metų metodinis užsiėmimas. Dorinio ugdymo mokytojų metodinio būrelio pirmininkė Audronė Urbonienė pateikė 2024 – 2025 mokslo metų veiklos ataskaitą. Ji apžvelgė vykdytas veiklas, užsiėmimus, renginius ir kt.
Vėliau metodinio būrelio pirmininkė A. Urbonienė labai įdomiai ir įkvepiančiai papasakojo apie TŪM I projekto stažuotę „Prancūzijos paveldo įtaka tobulinant kultūrinę, meninę ir socialinę kompetencijas įvairių dalykų pamokose“. Organizuotas vizitas į aukšto potencialo vaikus priimantį koledžą. Šios mokyklos prioritetai: sukurti pasitikėjimu grįstą santykį tarp tėvų-mokyklos-vaiko; stiprinti savivertę ir palengvinti socialinius ryšius; skatinti bendradarbiavimą su terapeutais; prisitaikyti prie poreikių per ilgalaikes ir pritaikomas priemones bei intervencijas. Valstybinėje mokykloje matome priėjimą prie kiekvieno vaiko ir jų poreikių, darbą per terapijas. Stažuotės dalyviai lankėsi Ecole Nouvella Source Meidan mokykloje. Tai privati mokykla, kuri remiasi ,,Naujosios edukacijos principais“. Tai metodika skaitinanti dirbti savarankiškai grupėse, ugdant bendradarbiavimą ir atsakomybę. Mokykloje įrengta erdvė, skirta meniniams ir kultūriniams užsiėmimams. Čia organizuojamos kūrybinės veiklos, tokios kaip teatro spektakliai, muzikos koncertai, dailės parodos. Per savaitę į save mokytojai „sugėrė“ tiek meno ir kultūros, kiek tik sugebėjo savyje sutalpinti. Susipažino su institucine pedagogika. Tai metodika, klasėje sukurianti instituciją klasės valdymui. Patys vaikai tampa atsakingi už klasėje vykstančius procesus, turi savo įstatymus, valiutą, tarybą, išsikalbėjimo, išklausymo kultūrą ir t.t. Stažuotės metu dalyviai susitiko su mokytojais, administracijos darbuotojais ir švietimo ekspertais, kurie pasidalijo savo patirtimi bei įžvalgomis apie ugdymo proceso organizavimą ir metodus, aplankė žymiausius kultūros objektus.
Ačiū mokytojams už turiningas veiklas, linkime gražios vasaros, gero poilsio!