Sausio mėnesio pradžioje vyko istorijos ir fizinio ugdymo mokytojų metodiniai užsiėmimai, kurių metu dalintasi gerąja patirtimi apie mokinių individualios pažangos stebėjimą , fiksavimą, vertinimą, aptarta, kokie naudojami mokinių pažangos stebėjimo būdai ir formos. Mokytojai pristatė, kaip stebi, fiksuoja individualią mokinių pažangą, kokie būdai veiksmingi; ieškoma naujų būdų mokinių pasiekimams ir pažangai gerinti.
Metodinių užsiėmimų metu turėjome galimybę išgirsti minčių apie vienokias ar kitokias įžvalgas aktualiais asmeninės pažangos klausimais, patys apie tai padiskutuoti: kas rodo mokinio atsakomybę ir savarankiškumą, ką turi daryti mokykla ir mokytojas, kad vaikas taptų labiau atsakingas ir savarankiškas. Savo patirtimi dalijosi fizinio lavinimo mokytojai G. Motiejonis, R. Subačienė, G. Gruodis, A. Čeponienė, istorijos mokytojai – A. Tijūnėlienė, A. Marcinauskas, D. Bajarūnienė.
Metodinių būrelių užsiėmimų metu buvo nagrinėjami ir kiti aktualūs klausimai.