„Papasakok man – ir aš pamiršiu, parodyk man – ir aš prisiminsiu, įtrauk mane – ir aš suprasiu!“ tokie Konfucijaus žodžiai yra viename PECS (Picture, Exchange, Communication, System) mokymo vadovo puslapyje. Šį komunikacijas keičiantį paveikslėliais sistemos mokymo vadovą specialiųjų pedagogų ir logopedų metodiniame užsiėmime pristatė logopedas Audrius Krikščionaitis. Savo darbine patirtimi dalinosi logopedė, specialioji pedagogė Veronika Gibler, kuri supažindino kolegas su naujienomis, patalpintomis jų metodinio būrelio narių naudojamoje platformoje. Ji akcentavo, kas ir kurioje dalyje yra nauja, kur ir kaip vieną ar kitą priemonę galima panaudoti savo darbe. Kiti švietimo pagalbos specialistai, dalyvavę metodiniame užsiėmime, papildė kalbėjusius bei diskutavo jiems rūpimais klausimais.
Logopedė Emilija Leščik kalbėjo apie projekto „Tūkstantmečio mokyklos I“ stažuotę „Mokinių matematikos ir gamtos mokslų pasiekimų gerinimo būdai bei metodai (STEAM). Lenkijos patirtis“. Ji papasakojo apie Lenkijos švietimo sistemą, kokiose mokyklose lankėsi ir kokias pamokas stebėjo. Emilijai įsiminė Lenkijos mokyklų patirtis, kad jie moko, kaip galvoti, o ne ką galvoti ir kad progresas prasideda nuo veiksmų „aš pats“. Taip pat ji pasidžiaugė, kad stažuotės metu buvo pakankamai laiko skirta susipažinimui su kaimyninės šalies kultūra ir istorija.
Pasidalinę savo darbine patirtimi, aptarę rūpimus klausimus švietimo pagalbos specialistai išvyko tobulinti kvalifikacijos į kaimyninę savivaldybę, kur dalyvavo konferencijoje „Įtraukusis ugdymas – vertybė ir iššūkis bendruomenei“.