Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba

Skelbiama atranka

Posted 2021.06.14
Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba skelbia atranką raštvedžio-metodininko pareigoms užimti

 

Įstaigos pavadinimas : Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba.

Pareigybės pavadinimas : raštvedys- metodininkas.

 

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

Pareigybės lygis - C.

 

Pareigybės paskirtis –Tarnybos nuostatuose - http://www.irspt.lt/administracine-informacija/nuostatai/ ir pareigybės aprašyme; vykdyti aprašymo numatytas funkcijas, užtikrinti informacijos pateikimą apie įstaigos darbo sklaidą.

Darbo krūvis:  0,5 etato, 20 val. per savaitę.

Pareiginės algos koeficiento raštvedžio-metodininko (darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį) pareigos pastoviosios dalies koeficientas : 6,00.

 

Reikalavimai pretendentui:

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį išsilavinimą ir pedagoginę kvalifikaciją, 3 metų pedagoginio darbo vertes;
  • gebėti sklandžia ir taisyklinga lietuvių kalba reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles ir turėti dokumentų rengimo paties;
  • turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarka, Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, Mokinių, specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, kitų teisės aktais, reglamentuojančiais pedagoginio psichologinio pagalbos, Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatai, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklės, duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos aprašu;
  • mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių);
    • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti apibendrinti, analizuoti informaciją
      ir rengti išvadas;
    • turėti bendravimo ir organizavimo įgūdžių, reikalingų bendradarbiauti su valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų atstovais;
    • mokėti dirbti kompiuteriu ( MS WordMS Excel , interneto naršykle ir elektroniniu paštu);
    • būti įgijusiam bazinio kompiuterinio raštingumo kvalifikacijai / ECDL pradmenis;
    • būti pareigingam, darbščiam, gebėti kultūringai bendrauti su kolegomis ir klientais.

Pareigybės aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

    • kaupia, apibendrina ir teikia informaciją apie švietimo metodinę veiklą rajone direktoriui;
    • registruoja gaunamą korespondenciją, laiku perduoda gautus dokumentus Tarnybos direktoriui, vizuotus dokumentus atiduoda nurodyti adresus;
    • dalyvaujančių planuojančių įstaigų veiklą, numatomų veiklos tikslų, uždavinių, įsivertinančių vykdančiųjų veiklos rezultatų ir rezultatų, teikiant informaciją apie savo planavimo veiklą, atsižvelgiant į švietimo atstovus ir visuomenės poreikius bei konkrečius padėties analizius;
    • teikia prevencines, informavimo, konsultavimo ir kitas su švietimo pagalba susijusias paslaugas;
  • registruoja ir tvarko Tarnybos direktoriaus įsakymus personalo ir veiklos klausimais;
  • rengia Tarnybos dokumentų registrų sąrašą, apyrašus, dokumentų nurašymo aktus;
  • tvarko bylas pagal suderintus apyrašus;
  • ruošia dokumentų dokumentų nurašymui ir sunaikinimui;
    • organizuoja ir vykdo įvairias prevencines, motyvacijos priemones (diskusijos, paskaitos, seminarai, renginiai ir kt.);
    • dalinasi gera patirtis su kitais specialistais švietimo proceso veiksmingumo užtikrinimu, įgyvendinimo srityje;
    • organizuoja projektą, mokymus, seminarus, renginius, skatinančius socialinių partnerių bendradarbiavimus, kartu vykdomų veiklų koordinavimą;
    • bendradarbiauja su mokymo įstaigomis, verslo įmonėmis, viešosiomis įstaigomis, valstybės institucijomis ir užsienio partneriais.?
    • rengia informacinę-vizualinę medžiagą įstaigų renginiams, veiklų pristatymui;
    • kontroliuoja, rengia atsakymus ir rašo švietimo strategijos klausimai bei
      atsako už jų vykdymą.
    • kryptingai plečia bibliotekos fondo komplektavimą;
    • dalyvauja darbo grupiu bei komisiju, kuris nariu yra paskirtas, darbe;
    • rengia ir laiku teikia savo vykdymo veiklos ataskaitas;
    • nuolat atnaujinti informacijos apie įstaigų naujienas interneto interneto interneto paskyrimą;
    • darbo funkcijoms atlikti reikia šių informacinių sistemų ir išorinių informacinių portalų: dokumentų valdymo sistemos Kontora (vartotojo teisės ir duomenų įvedimo teisės);
    • vykdo pagrindinius veiksmus, menkaverčio išradėjas, ūkinių atsiskaitymų apskaitą;
    • pildo darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
    • nustatytų funkcijų vykdymo tikslams;
    • pavaduojančių įstaigų direktorių ir kasmetinių atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpių ir kitų atvejų, kai įstaigos direktorius negali eiti pareigų;
    • vykdo kitų teisinių įstaigų direktorių nenuolatinio pobūdžio pavydo principą su įstaigų veikla.

Privalomų pateikti dokumentų sąrašas ir pateikimo tvarka:

  1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
  2. Asmens tapatybės patvirtinimo dokumento kopiją;
  1. Išsilavinimą ir atitinkamą profesinę kvalifikaciją patvirtinančio (-ių) dokumento (-ų) kopiją;
  2. Gyvenimo apibūdinimas;
  3. Atrankai pretendentas taip pat gali pateikti buvusių darboviečių rekomendacijų;
  4. Pažymą apie darbo stažą. 
  5. Pretendento anketą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“ patvirtino Konkursų valstybės ir savivaldybių įmones, valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondų biudžetus, taip pat ir kitų valstybių įsteigtus fondų finansinius įmokas į valstybės ir savivaldybių institucijas ir viešąsias įstaigas, kurios savininkėms yra valstybinės organizacijos, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo priedą (pildoma Tarnyboje).
  6. Sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (pildomas Tarnyboje).
  7. Kiti kvalifikacija ir patvirtinta dokumentai.

Mes siūlome

  • Prisidėti kuriant atviresnę, lankstesnę įstaigą;
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes;
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems.

Privalumai

  • Ne mažesnė nei 3 metų panašaus darbo patirtis;
  • Sklandi lietuvių kalba, geras anglų kalbos mokymas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • Aktyvus domėjimasis pažangiais šiuolaikiniais kompiuterizavimo, automatizavimo būdais ir priemonėmis;
  • Darbo IT srityje patirtis;
  • Projektų rengimo ir vykdymo patirtis („Erasmus + ar kt.“);
  • Darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje.

„Atrankos būdas“:  pokalbis.

  • Darbo sutarties rūšis:   terminuota (12 mėnesių, su bandomuoju 3 mėn. laikotarpiu).

Galioja iki                           Darbo vieta

2021-06-28                         Ignalina

Dokumentai priimami:

 Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba: nuo 8.00 iki 17.00 val.

(pietų pertrauka 12.00-12.45), adresu: Mokyklos g. 9, Ignalina,

 arba elektroniniu paštu:  irspt@ignet.lt . arba el. p .:  makirkiene@gmail.com    .

 

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai:

Marija Kirkienė, direktorė, IGNALINOS R. ŠVIETIMO PAGALBOS TARNYBA,
el. p .:     makirkiene@gmail.com     , tel .: +370 620 37922.
 

Reikalavimus atitinkančių kandidatų informuosime ir pakviesime pokalbiui telefonu.

Pokalbio metu turi asmens tapatybę, išsilavinimą, kvalifikacijos patvirtinimo dokumentus.

Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir patikrinami grąžinami pretendentams.

 

 

 

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?