Sausio 30 dieną vėl susitiko ilgalaikės programos „Imigrantų integracija ir socializacija švietime“ mokymų dalyviai. Renginio pradžioje Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos Ignalinos atviros jaunimo erdvės (IAJE) vadovė Skaistė Šerėnaitė su visais renginio dalyviais išbandė praktinį „apšilimo“ užsiėmimą. Ignalinos rajono Vidiškių gimnazijos mokytojas Gintaras Gruodis kalbėjo apie vaikų ir jaunuolių integravimą per sportą ir fizinį aktyvumą, pristatė 7 metodus: „Švilpuko užšalimas“, „Įklimpo į purvą“, „Pasisveikinimas“, „Saulės baterija“, „Futbolas“, „Šokių grandinė“ ir „Įklimpo į purvą“. Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazijos specialioji pedagogė, logopedė Veronika Gibler kalbėjo apie vaikų ir jaunuolių integravimą švietimo įstaigose naudojant interaktyviąsias mokymosi priemones. Ji aptarė interaktyviųjų mokymosi priemonių taikymo galimybes, pristatė interaktyvias programas „Storyjumper“, „Learningapps“, „Quizizz“ ir parodė kaip dirbti su šiomis programomis. VŠĮ „Noriu mokytis“ vadovas Rokas Rožickas pristatė STEAM ugdymo galimybes ir su dalyviais praktiškai išbandė projekto „Grupės namas“ veiklas. Ignalinos rajono Vidiškių gimnazijos mokytoja Jurgita Raketienė supažindino su projektu – kaip ugdymosi metodu, apžvelgė projektinių veiklų galimybes dirbant su jaunuoliais, papasakojo apie eTwinning, ERASMUS+ projektus, pateikė vykdytų projektų veiklų rezultatus. Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir kultūros skyriaus vedėja Gražina Mackonienė kalbėjo apie vaikų ir jaunimo integravimą tarpkultūrinėje aplinkoje, pristatė 4 metodus: „Domino“, „Vaidmenų žaidimas“, „Pabėgėlis“, „Istorijų ratas“.
Lektorių pateikti metodai, žaidimai ir kitos veiklos sustiprino dalyvių žinias apie imigrantų integraciją ir socializaciją švietime.